Skip to main content
Få experthjälp
Hem   /   Vad gör jag rumsenhetens skärm låser sig?

Vad gör jag rumsenhetens skärm låser sig?

Om skärmen fryser eller om du upplever kommunikationsproblem mellan rumsenhet och fjärrvärmecentralen kan du testa att göra en omstart.

Så här gör du för att starta om enheten

Du kan göra en reboot dvs. starta om enheten utan att göra en fabriksåterställning:
– Leta upp det nionde lilla hålet på baksidan. Det sitter intill temperaturgivarna, se bild nedan.
– Använd ett smalt föremål (t.ex. ett gem) för att trycka in knappen i hålet tills det klickar.
– ROT 10 startar nu om med alla inställningar bevarade.

Få experthjälp